Instagram

úterý 19. června 2012

Bronzerový speciál (poslední část): Dior bronze harmonie de blush, sunsihe tones, odstín Coral riviera


Ad 5) Dior, Dior bronze harmonie de blush, sunsihe tones, odstín 002 Coral riviera



Balení je zcela Diorovské; zakulacené a bronzově hnědé (oproti jinak obvyklé tmavě modré) se zrcadlovým leskem, díky čemuž je náchylné na otisky prstů. Otevírání jde lehce. Uvnitř je zrcátko a štěteček. Obsah 6,5 gr. Nikde na obale ani na papírové krabičce není uveden údaj ohledně spotřeby. Zřejmě Dior usuzuje, že jeho zákaznice jsou na tolik inteligentní, že znají standardní dobu spotřeby kosmetických produktů.Mám ji doma už delší čas, ale otevřela jsem ji prvně cca před měsícem. Nejedná se v pravém slova smyslu o bronzer, ale o bronzující tvářenku. Dior ji vyrábí ve 2 odstínech – 001 Rose Brazilia (růžově laděná) a 002 Coral riviera (korálově laděná). Proč jsem si ji koupila? Jednoduchá odpověď. Miluji tvářenky a miluji korálovou barvu. A navíc má krásný patch-work design.
Tvářenka je jemně mletá. Štětcem se dobře nabírá. Pigmentace výborná. Velmi příjemná jemná parfemace. Dobře se nanáší i roztírá. Na tekutém makeupu vydrží při běžných teplotách celý den. Lze ji dobře vrstvit. Ke štětečku se nevyjadřuji, většinou tyto přiložené štětečky nepoužívám, ale zřejmě v případě nouze či na cestách by byl též použitelný.


Tvářenka se skládá ze 4 barev, vypadá jako prošívaná deka a původně měla ještě zlaté prošívání, které se při první aplikaci ihned sebralo, ale stehy jsou stále ještě viditelné. Boční svislé proužky (1) mají meruňkovou barvu a jsou matné. Celá střední část (2, 3 a 4) obsahuje zlaté částečky, boční vodorovné proužky (2) jsou béžovo-růžovo-zlaté, ústřední kosočtvereček (3) má meruňkovo-bronzovo-zlatou barvu a drobné čtverečky (4) jsou tmavě hnědo-zlaté.
Oficiální doporučení na aplikaci zní: smíchejte odstíny nebo je nanášejte samostatně:
- prostřední odstín použijte pro dodání přirozeně zdravého jasu,
- tmavými odstíny tvarujte a definujte lícní kosti,
- nejsvětlejším odstín rozjasněte pleť vašeho obličeje
S ohledem na rozměry jednotlivých proužků a trojúhelníčků mě druhé doporučení celkem pobavilo. Po smísení má korálovou barvu s bronzovým, resp. hnědozlatým nádechem. Dle mě je to doslova letní tvářenka. Nejhezčí je totiž na lehce opálené pleti. Osobně většinou tuto tvářenku používám samostatně, tedy již bez bronzeru a rozjasňovače.
Konečný verdikt – 8 z 10 bodů. Prostě jedna z milovaných korálovek.
Lze ji zakoupit v ČR v kamenných prodejnách i na internetu (poznámka - nějak ji už nemohu najít na oficiálních stránkách, je možné, že to byla limitovaná kolekce).

Uff a máme za sebou poslední díl tohoto bronzerového maratonu. Od příště zas tu trochu z toho i z onoho. Děkuji všem, co se mnou a mým bronzerovým obdobím vydrželi.

8 komentářů:

  1. design tvářenky je moc pěkný, ale na ruce se mi zdá trochu tmavý, možná je to jen monitorem. ale umělecký dojem se počítá a ten na mě teda zanechal velký :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, souhlasím, skutečně je tvářenka tmavší, byť rozblenděním lze dosáhnout světlejšího odstínu. Hodně je to způsobeno právě tím bronzujícím podílem. Nanáším jí v podstatě jako bronzer, začínám v prohlubni tváře a pak roztírám trošku na jablíčka. Podle chuti někdy ještě jablíčka lehce zdůrazním jinou tvářenkou.

      Vymazat
  2. a ze ja som tento skvost este nezaznamenala v nasich parfumerkach:D, asi som pozadu:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, nalákala mě především designem :-)
      P.s. tak jsem ji právě zkusila po delším čase zadat do google a u všech eshopu vypadlo, že prodej již ukončen

      Vymazat
  3. Haha, no neumím si předstvit, jak bych jednotlivé odstíny používala odděleně, hlavně ten tmavý odstín:-)) Barvička i vzor jsou nádherné, tuhle jsem ani neznala!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě jako jediné napadlo, že by to šlo nabrat maximálně štětci na oční stíny :-)) ....ehm, ale kdo by jimi stínoval tvář?

      Vymazat
  4. Jů, tak to vypadá luxusně. Pročetla jsem u "Javorové víly" všechny články a vidím, že tady se nudit nebudu ani já, ani moje peněženka, která už nad těmi kosmetickými tipy celá hoří ;-). Fandím, super!
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za příspěvky, je příjemné vidět zpětnou vazbu