Instagram

pondělí 12. března 2012

Oblačné odpoledne stane se..


...pro mnohé chvílí nudy, někdo to pomyšlení nesnese a tak jde válet sudy...
MAC Mineralize eyeshadow, Naturally collection, odstín - Cloudy afternoon však rozhodně nudné nejsou. Zakoupila jsem si je právě takového jednoho podmračeného sobotního odpoledne.
Minule jsem si lebedila, že mi mobil při focení nesbaštil barvy, nyní se však dívám na dva úplně jiné stíny – jeden na obrazovce, druhý v ruce.




Mladý prodavač, když jsem si jej, říkal, že s ním dopoledne líčil jednu zákaznici a že je to krásný zelenkavošedý stín. Hmmm, tak zelenou tam tedy nevidím a ani nikdo jiný, jehož recenze jsem projížděla.
Ve stínu před aplikací (tj. v krabičce) vidím na poměry nejvíce světlounce růžovou, méně pak jakousi bronzovou, malinké ostrůvky šedé až stříbrné a možná i modré /na obrazovce je však růžový stín s fialovými a stříbrnorůžovovými cákanci/. Po aplikaci je stín šedomodrorůžový (někdo by mohl považovat modrorůžovou za světle fialkovou). Na sluníčku v něm problýsknou jemné třpytečky. Ve stínu a umělém osvětlení má spíše lesklý než třpyztivý finiš. Dle mě je to světlounký spíše do růžova -kdo chce- fialkova laděný taupe (už jen proto jej musím milovat). Jako prý každý minerální stín lze aplikovat i na mokro, což způsobí prý intenzivnější odstín. Zatím jsem nezkoušela. Mrkněte pro srovnání i ke Karle.


Má úžasnou lehkou hebce pudrovou vůni. Vím, že spousta lidí nemá ráda parfémovanou dekorativní kosmetiku. Ne tak já. Já ji naopak miluji (áaaach, nikdy se mi neučichá můj Guerlain Meteorites pudr), ale abych někoho zbytečně nevyděsila, vůně v krabičce je opravdu slaboulinká a po aplikaci již vůbec není cítit.
Ke konzistenci (jsou to moje zatím první minerální oční stíny)- jsou jako jiné stíny od MACu: jemně mleté, při aplikaci nepráší, lehce se nabírají štětcem, dobře přilnou k očnímu víčku, skvělá pigmentace i výdrž (upozorňuji však, že používám bázi, nemohu tedy říct, zda je to vlastnost stínu samotného či báze). Je jich větší množství než obvyklé MAC stíny, tj. 2,2 gr oproti 1,3 gr. Nevejdou se tedy do doplňovací paletky. Cena v kamenném českém MAC obchodě 550,- Kč.
U mě 10 bodů z 10!!! Navíc miláček měsíce února.
Jedná se o limitku z kolekce Naturally, zřejmě již nesehnatelnou. Já byla na Chodově cca týden poté, co jsem obdržela od MACu sms o tom, že je tato kolekce v ČR a koupila poslední kus.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem děkuji za příspěvky, je příjemné vidět zpětnou vazbu