Instagram

čtvrtek 26. prosince 2013

13 Highlihts of 2013 / 13 nejlepších produktů roku 2013

Vybrala jsem 13 kousků, do kterých jsem se bezhlavě zamilovala. Jelikož jich může být ¨dle zadání" jen 13, vznikl z toho lehce nesourodý miš maš. Jsou to produkty, které jsem koupila letos vůbec poprvé (proto tu neuvádím moji milovanou Biodermu, neb mi dělá společnost už pár let znovu a znovu, apod.) a už bez nich nemohu nikdy být. Problém je, že část z toho jsou limitky a nechci ani pomyslet, co se stane až je spotřebuji.

Musím uznat, že jsem měla letos celkem šťastnou ruku na kosmetiku. Našla jsem řadu skvělých výrobků a tento výběr je vlastně jen best of the best. Pár pokladů si nechávám ještě pro další články, konkr. koketuji s myšlenkou Princess Tagu. Letošek byl ve znamení znovuobjevení Guerlainu a velkého entre do Chanelu. Obě tyto značky jsou momentálně v dekorativce moje nejoblíbenější.

1. L´Anza, Keratin Healing Oil Shampoo and Conditioner. Naprosto fantastický šampon a kondicioner! USA výrobky. Zatím to nejlepší, co jsem ve svém životě ve vlasové péči potkala. Vlasy mám hebké, lesklé a o poznání méně krepaté. Blogovou sférou chválená Macademia, Aussie, Phyto, atd. u mě naprosto propadly. L´Anza je však pro mé vlasy skoro zázračná. Problémem je však vysoká cena (okolo 23 £) a nedostupnost v ČR, lze ji však objednat z UK - beautybay, lookfantastic, feelunique, ...

2. Soap and Glory, Shower Gel, Citrus Crush - začala jsem v létě scrubem a propadla jeho neuvěřitelné vůni. Logicky následoval sprcháč a tělové máslo. Všechni tři jsou skvělý, ale nejvíc boduje sprcháč. Vůně je úúúúžasná. Citrusová přitom nasládlá. Mám chuť mlsat. Byť je to letní vůně a v zimě obvykle preferuji vánočnější, teplejší a kořenitější sprcháče, nemohu se letos od něj odtrhnout doteď. U nás nedostupné, scrub koupíte v rakouském či německém Douglasu, jinak UK.

3. Guerlain, Écrin 4 Couleurs, odstín č. 06 Les Fumes - quatro očních stínů (odstín se jmenuje doslova Kouř), fantastický tip pro milovnice studených a taupe odstínů. Jelikož jsem maniak na oční stíny a letos mi přibylo opravdu mnoho skvělých kousků, váhala jsem jen asi minutku, když jsem chtěla jednoho jmenovat (z dalších zmíním Bobbi Brown Cool Smokey Palette z vánoční limitky Holiday 2013 Collection nebo Chanel Eyeshadow Quod v odstínu 39 Raffinement, z jarní limitky atd.). Zakoupíte běžně v ČR v parfumeriích.


4. Rachel K CC cream, odstín Neutral - u nás neznámý, za to v USA profláknutý CC krém. Používám ho jen jako makeup bázi - mám po něm hebkou a sametovou pleť, makeup (a to dokonce krémový) se na něm skvěle aplikuje a vydrží bez hnutí téměř 12 hod, není mastný ani silikonový, póry jsou po něm méně viditelné, neusazuje se v nich, sjednotí barvu, ale především je naprosto nekomogenní. Má neobvyklou, ale velmi příjemnou lehkou parfemaci. No a jak to bývá, v ČR nedostupný, .....

5. Chanel blush, v odstínu č. 84 Accent, letošní vánoční limitka. Nejkrásnější tvářenka, jakou jsem kdy viděla. Neutrálka, jemná hnědo-růžová, přirozeně lesklý sheer finish. V ČR nedostupná, ve světě v mžiku vyprodaná.


6. Hermes Hermessence Ambre Narguilé. Čím jsem starší, tím víc mě vábí teplejší, kořenitější vůně. Hasta la vista citrusovo-květinové vůně. Tenhle parfém mě fascinuje; hřejivý a nesmírně uklidňující obláček skořice, vanilky, santalu a medu... Na zimní období naprostá pecka. K zakoupení pouze v buticích Hermes.

7. Dior, Fluid Foundation Brush - vytlačil dokonce můj dosud milovany Shiseido Foundation Brush. Vyhovuje mi po všech směrech. Původně jsem si šla koupit právě tohodle Diora, když mě paní v Marionnaud ukecala na Shiseido (skvělý štětec a nutno podotknout, že za polovinu ceny Dioru; pro jeho kratkou rukojeť jsem jej přesunula do "složky" cestovní). Před cca měsícem jsem si však pro Dior skočila znovu a už se nenechala umluvit. Dior je ve skutečnosti opravdu ještě o něco lepší - vyhovuje mi velikost plochy štětce, jemnost a délka vlasu. Shiseido je o malinko hustší a právě proto je s ním rozetření makeupu pomalejší. Dior díky (byť o malilinko) menší hustotě vlastně rovnoměrněji a ve vteřině nanáší makeup, řekla bych dokonce do takového airbrush efektu. Koupíte běžně v parfumeriích.

8. Dior, Style Liner - tekuté oční linky, černé. Nemohu bez linek vlastně vyjít ven - když už nic jiného, tak korektor, linky a řasenku. Dělám si ji docela tenounilinkou, jen na hranici řas na horních víčkách (pro efekt zhuštěných řas) a malinký ocásek. Jsem na linky v podstatě kopýtko - krémové ani gelové si nedokážu namalovat. Pouze tekuté, ale nesmí mít pevný hrot (ala fixa). Mým základním požadavkem je ultratenký štěteček. Dior takový má, navíc dostatečně pevný a poměrně krátký vlas. Byť vypadá kontajnerek titěrně, vydržel mi neskutečně dlouho. "Inkoust" nežmolkovatěl, nekaňkoval, snadno se nanášel, byl skutečně černočerný až se zdál lesklý. Ke konci použitelnosti jen hodně zhoustl. Seženete v parfumeriích. Levnější a dost dobrá varianta jsou tekuté linky od Maybelline (konkr. Liquid Eyeliner - High Definition - Long Lasting Eyeliner, ty však neseženete v ČR, ale v rakousku či Německu), bohužel, mají však delší vlas a ke konci použitelnosti kaňkovaly. Tento Dior koupíte u nás v parfumeriích.

9. Guerlain, Parure De Lumiere, odstín 02 beige clair - krémový makeup. Pár jsem jich už v minulosti vyzkoušela, ale nepropadla jim, byly hutné, nešly rovnoměrně rozetřít, dělaly mapy, zdůrazňovaly suchá místa či naopak pleť mastily. Proto jsem vždy používala jen tekuté makupy. Tenhle makeup je vynikající (a propos je i ve fluidní verzi). Ve skutečnosti není vůbec hutný, na pleti taje jakoby byl tekutý. Rovnoměrně se nanáší, nezalézá do pórů, hydratuje, pleť je po něm hebká na dotek. Co se týká krytí - dá se vrstvit, já používám malé množství, jen abych sjednotila barvu pleti - tudíž u mě krytí spíš lehčí. Mám velmi světlounký odstín (výborný tip pro bledulky), nádherně se přizpůsobí barvě pleti, ale především vůbec neoxiduje. Seženete bezproblémů Koupíte běžně v parfumeriích. v parfumeriích.

10. Revlon ColorBurst Lipgloss, odstín Peony - dávám stále přednost leskům před rtěnkami a takový odstín jsem dlouho hledala - broskvovorůžový se zlatými třpytkami. Dokonalý. U nás dekorativku Revlon sice koupíte na pár eshopech, ale tento konkrétní odstín jsem tu neviděla. Nutno hledat např. na ebayi.

11. Nivea, Lip Butter Caramel Cream - ještě lepší než mnou dříve chválené máslíčko Vanilla & Macadamia Kiss (zde). U nás na pár eshopech, jinak např. Rakousko, Německo, ebay.

12. REN Hydra-Calm Cleansing Gel - používám vodou smývatelné odličovače, popravdě jsem k němu přistupovala s nedůvěrou, ale překvapil, podezřívám ho, že byl tou poslední "kapkou", která dovršila podstatné zlepšení mojí pleti. Tím se mi potvrdila teorie, že řada mých pleťových problémů byla způsobena nevhodnou kosmetikou (byť na míru ušitou kožními lékaři, analýzami pleti, atd.), každá pleť, a to i ve stejné kategorii, je naprosto individuální a každý si musí najít tu dokonalou skladbu skutečně pouze cestou pokus - omyl. Mě to trvalo, bohužel, dost dlouho, ale momentálně jsem se stavem pleti poměrně spokojená. Je pravdou, že mi na tomto gelu - krom jeho výborných výsledků - v podstatě nic jiného nevyhovuje. Jednak konzistence, mám ráda pěnové či pěnivé výrobky. Tohle je jakýsi - pro mě řídký a jaksi slizký - gel. Další, co navíc absolutně není můj šálek kávy, je vůně tohoto přípravku. Také - oproti dosud používané Biodermě Mousse - neskutečně rychle ubývá (podotýkám, že dodržuji zásadu dvojího mytí). No, zvykla jsem si sice natolik, že už se neušklíbám, ale kdyby neměl tolik viditelných výsledků pleti, ihned bych s ním skončila.. Koupíte v UK eshopech.

13. Darphin Intral řada (pro citlivou pleť) - krém, sérum, tonik, ..... pro mou přecitlivělou pleť výborná péče, sice stále bojuji se začervenáním (mám pre-fázi rosacey), ale pleť se mi jako celek neskutečně zlepšila, např. od té doby, co Intral používám (doplněno večer už jen REN odličovačem, micelárkou od Biodermy a md formulation Critical Care Gelem), nevím, co je pupínek. Dostupné V ČR v síti salonů nebo na netu.


Na závěr bych Vám všem chtěla poděkovat za Vaši milou pozornost, kterou jste mi věnovali/ly během celého roku, moc si cením všech, co se stali/ly dokonce mými pravidelnými odběrateli. Všem přeji krásný závěr roku a v novém roce hodně zdraví a ať se Vám plní to, co si sami/my nejvíce přejete. Mějte se pěkně a na viděnou!

9 komentářů:

  1. vdaka za super tipy, az na niveacky lip butter nic nepoznam :)) Pekny zvysok Vianoc ^^

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  2. Na accent som mala zalusk, ale dufala som, ze je viac do fialovohneda, ale asi si radsej necham zajst chut...

    OdpovědětVymazat
  3. pekne :) S mnohymi suhlasim, napriklad L´Anza je fakt vyborna vlasova kozmetika, chodievala som do ejdneho salonu, kde ju pouzivali. Darphin Intral som pred par rokmi mala - tiez komplet sadu - prave kvoli velkym problemom s precitlivelostou pleti a pomahal.

    OdpovědětVymazat
  4. ani sa nedivim, ze toto su tvoje najlepsie vyrobky, vsetky su uzasne!

    Pozyvam na NOBILIS TILIA giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. paci sa mi design tvojho blogu, ak ti mozem poradit, davaj fotky vacsie, lepsie sa bude na ne pozerat .))

    OdpovědětVymazat
  6. Ten karamelový Nivea balzám taky miluju

    OdpovědětVymazat
  7. Hodně z těch věcí používám dodnes :-)

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za příspěvky, je příjemné vidět zpětnou vazbu