Instagram

čtvrtek 31. ledna 2013

Dior, konturovací tužky na rty


Dlouho jsem sháněla dupe své milované tužky na rty od Revlonu Lipliner Pencil 07 Spice (ořezávací dřevěná tužka), která se přestala vyrábět. Zakoupila jsem i novou Revlon Colorstay Sheer Lipliner v odstínu Sheer Spicy, ale nee - je jiná jak barvou, konzistencí, tak samotným balením (plastové vysunovací). Znáte to, v okamžiku, kdy něco intenzivně hledáte, nemůžete nalézt a pak, když hledat přestane, se z ničeho nic objeví. Tak to bylo i v tomto případě.

Nejprve mě u několika mých oblíbených youtuberek zaujala konturka od Dioru v odstínu 223 sparkling beige. Produkt je plným názvem označen jako „Lipliner pencil with brush and sharpener“ (francouzky, chcete-li, Crayon Contour Lèvres) Při prohlížení stojanu jsem pak zcela užaslá objevila právě i onen dříve hledaný dupe Revlonu, a to odstín č. 593 brown fig.



Tužka mě překvapila v několika ohledech. Jednak je příjemně měkká, dosud jsem měla vždy jen poměrně tuhé konturky, což mi u rtů nepřišlo nijak nečekané (u konturek na očí to však nikdy nepochopím). Tato tužka je vážně velmi příjemně měkká, přitom se však nedeformuje, neodlamuje ani nezanechává kousky tuhy na rtech. Po pokožce krásně a rovnoměrně kreslí, tj. barvu zanechává stejně sytou v každém bodě a je výborně pigmentovaná. Co je na ní – pro mě zcela – překvapivé, je fakt, že je hydratační. Všechny dosud mnou odzkoušené tužky naopak lehce vysušovaly, domnívala jsem se, že proto, aby se na ní přichytla rtěnka a „neroztekla“ se dál. Což u standardního okonturování krajů rtů nevadí, bohužel, jste-li zvyklé si konturkou vyplnit celou plochu rtů a pak až použít lesk či rtěnku, to již není zrovna dvakrát příjemné. Tato Diorka je na vyplňování rtů naprosto božská – myslím tedy zejména barvu Sparkling beige (Brown fig je dle mě již dost tmavý). Pokud ji však použijete jen na okonturování, rozhodně funguje i v tomto ohledu, vydefinuje rty, rtěnku nebo lesk „zafixuje“ a nepustí, kam nemá.
Od shora - Dior Sparkling Beige, Dior Brown fig a Bourjois
Co se týká barvy – Sparkling beige je lesklá béžovorůžová a Brown fig hnědo-skořicová, naprosto dokonalý dupe Revlon Spise. Pár měsíců před tím jsem si koupila od Bourjois konturku č. 12 Facétieuse, která byla Revlonce na první pohled podobná, ale bohužel je do oranžova, zejména ve spojení s mou barvou rtů, což mi absolutně nevyhovuje (na swatchi je rozdíl též téměř nepatrný).

Tužka je dřevěná, ořezávací, balení (jak již ze samotného názvu vyplývá) obsahuje též ořezávátko. Na jedné straně tužky je štěteček, zřejmě z přírodních štětin. Lze jej použít k rozmazání konturky i k nanášení rtěnky. Výběr barev je slušný (zde), záleží ale na konkr. Parfumerii, jaké odstíny bere a zejména, co má naskladněno. Obsah 1,2 gr. Cena okolo 570,- Kč (jeden odstín zakoupen v Sephoře, druhý v Douglasu).
Hodnocení: 10 z 10 bodů. Od nyní budu zřejmě kupovat jen Dior konturky :-), jediné, co mi vadí je cena, avšak mě konturka (k vyplňování rtů ji používám velmi výjimečně) vydrží poměrně dlouho.


Revlon Spice

Revlon Spice
Revlon Sheer spicy

Revlon Sheer spicy


Od shora - Dior Brown fig, Revlon Spice a Revlon Sheer spicy



Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem děkuji za příspěvky, je příjemné vidět zpětnou vazbu