Instagram

neděle 29. července 2012

Becca arzenál I.




Rebecca Morrice Williams

Pro úvod něco z reálií:
Jedná se o australskou kosmetickou firmu, resp. založila ji australanka Rebecca Morrice Williams. Frustrována tím, že nemohla nalézt perfektní makeup, který by vypadal přirozeně, zakryl nedokonalosti, na pleti byl lehoučký a zůstal celý den perfektní, vydala se na cestu k vytvoření svého vlastního..... Dle oficiálních stránek společnosti mezi celebrity, které milují Beccu, patří např. Julia Roberts, Reese Winterspoon, Natalia Portman, Victoria Beckham, Christina Aquilera, Miranda Kerr, a další. Ehm, nějak jim z toho seznamu vypadla moje maličkost :-)
Do světa je distribuována přes Londýnskou pobočku. Mrzí mě, že není v ČR dostupná v některé kamenné parfumerii, zatím jsem kupovala jen přes net a tudíž střílela naslepo při výběru odstínu. Díky bohu jsem se vždy trefila, ale mít tu možnost si ji předem vyzkoušet, určitě bych nakupovala pravidelněji a šla i do dalších produktů. Zvlášť mi přijde jako paradox fakt, že na všech (mnou vlastněných) výrobcích je uvedeno, že byly vyrobeny v Německu. Máme to hned vedle, že a přesto musím objednávat až z Anglie (je to pozoruhodné i z hlediska ekologického – už jen to palivo na dopravu do zámořského VB a pak zpět do stejného středu Evropy).
Jelikož se jedná o australskou firmu a Austrálie má pochopitelně kolem dokola moře, je značná část výrobků voděodolná či dokonce oficiálně označovaná jako „beach“.


Můj Becca „arzenál“ obsahuje:
1)      Fallen angel palette
2)      Shimmering skin perfector, odstín Pearl
3)      2x Eye tint, Water-resistant colour for the eyes v odstínu Baroque a Romanticism
4)      Mineral Bronzing Powder, odstín Duende
5)      Luminous Skin Colour, odstín Nude (pouze vzorek)





Fallen angel palette – limitovaná edice, obsahuje 3 produkty (ā 1,3 gr, spotřeba do 6 měsíců od otevření), a to lesk na rty v odstínu Sunrise; krém na rty a tváře v odstínu Nectar a rozjasňovač v odstínu Narcissus. Krabička je z hnědého jakoby pogumovaného plastu, obsahuje zrcátko a malý štěteček (creme brush). Všechny stíny jsou unikátní, byly vyrobeny pouze pro tuto paletu a nejde je koupit samostatně. Mě osobně ihned dostal název paletky, jakož i jednotlivých částí. Paletka obsahuje velmi něžné odstíny, které při správné aplikaci vykouzlí look nevinného andělského obličeje. Ze všech tří cítím lehounkou ovocnou vůni.
odstín Sunrise – velmi jemný broskvový lesk, neobsahuje žádné třpytky, mírně lepivý. Barva není nijak intenzivní, rty vám jen lehce zatónuje. Přestože se jedná o „tužší“ lesk na rty (myslím tím, že není klasicky tekutý z tubičky), výborně se nanáší přiloženým štětečkem a dobře se roztírá. Díky své „tuhosti“ má i lepší výdrž než řada tekutějších lesků. Rty působí na pohled velmi šťavnatě a hydratovaně, ale ve skutečnosti mám pocit, že rty naopak trochu vysušuje.
odstín Nectar – můj jednoznačný favorit, naprosto dokonalá broskvová krémová tvářenka, kterou lze aplikovat i na rty. Neobsahuje taktéž žádné třpytky. Na pohled v kalíšku působí hutně, ale na dotek nádherně „taje“. Krásně se aplikuje a především roztírá. Na tvářích působí přirozeně a vytváří svěží vzhled. Přiznávám, že k roztírání používám štětec, nejsem příliš zručná na aplikaci krémových produktů prsty. Je voděodolná. Můj tip – nejdříve na rty použiji tento krémový produkt a pak je teprve přetřu leskem.
odstín Narcissus – popsala bych ho jako smetanově broskvový se zlatavým třpytem. Dosud jsem vždy pracovala z tekutými či naopak pudrovými rozjasňovači, byla to má první zkušenost v krémové podobě. Má z celé paletky nejtužší konzistenci. Nedokáži to dobře popsat, připomíná něco jako měkkou, hodně tvárnou hmotu. Na dotek Vám připadá, jako by odolával, pod prstem uhýbá a tvaruje se, avšak když prst zvednete, je na něm zcela dost produktu. Dobře se roztírá, nežmolkuje a během aplikaci se přeměňuje v pudr.
zdroj: karlasugar.net

6 komentářů:

  1. Teda, barvičky vypadají parádně. Osobně jsem o této značce ještě neslyšela, takže nemůžu nijak soudit. Ale teda s tím přeposíláním po půlce Evropy u mně už teď mají mínus :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně! Neuvěřitelný paradox .... i když v dnešní době, bohužel, nakonec spíš i uvěřitelný

      Vymazat
  2. Já bych od Beccy taky ráda něco vyzkoušela, ale nechce se mi objednávat naslepo:-( Hlavně ta rozjasňující báze mě láká!:-) Jinak s tím Německem je to docela vtipné, zajímalo by mě jestli je ta kosmetika v Německu vůbec dostupná, když se tam vyrábí. Já jsem nedávno byla v Drážďanech a nikde jsem ji tam bohužel neviděla..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v Drážďanech, bohužel, fakt není a ani v Norimberku, kam každý rok jezdíme na Vánoční trhy. Kdysi jsem si vygooglila, že je v Berlině, ale působilo to na mě spíš jako nějaký salon než boutique či prodejna. Asi jako v Praze ta Pevonie Botanica. Stále váhám, zda tam vyrazit či ne. Musím přiznat, že bych se necítila moc konfortně jít do mě neznámého salonu vybírat kosmetiku...
      jojo ta báze přijde v příštím postu. Je jí tak strašně mooooc :-)

      Vymazat
  3. ach jaj, tiez by som rada od tejto znacky nieco vyskusala, ale nemam odvahu to naslepo objednavat...no mozno keby bolo penazi nazvys :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tomu naprosto rozumím - také bych ráda víc výrobků od Beccy a nebo dokonce i jiných firem, škoda, že tu není Sephora jak v USA, kde mají snad všechny značky světa :-)

      Vymazat

Všem děkuji za příspěvky, je příjemné vidět zpětnou vazbu